Dažniausiai užduodami klausimai

Vartotojo paskyros sukūrimas el. parduotuvėje

  • Vartotojo paskyros sukūrimas el. parduotuvėje užtruks vos kelias minutes.
    Atlikti tai nėra sudėtinga, visi veiksmai yra įprasti, kaip ir kitose elektroninėse parduotuvėse.
    Registracijos metu pirmame žingsnyje nurodysite savo pagrindinius duomenis:

    • vardą, pavardę, gimimo datą
    • el. pašto adresą
    • telefono numerį
    • susikursite ir pakartosite slaptažodį
    • "varnele" patvirtinsite sutikimą su nurodytomis sąlygomis ir taisyklėmis

    Antrame žingsnyje įvesite SMS žinute gautą patvirtinimo kodą, tokiu būdu patvirtinsime Jūsų telefono numerį.
    Tolimesni žingsniai:

    1. pasirinksite užsakymo būdą - pristatymas adresu arba atsiėmimas VYNOTEKA parduotuvėje
    2. sukursite pristatymo adresą (arba pasirinksite konkrečią atsiėmimo parduotuvę)
    3. pristatymo arba atsiėmimo laiko pasirinkimas
    4. apsipirkimas ir apmokėjimas

    Paskutiniame žingsnyje galėsite nurodyti pastabas, taipogi jei reikia - nurodyti užsakymą atsiimantį asmenį ir/ar įmonę, kuri atlieka užsakymą.
    Apsipirkimo veiksmai:
    užsakymo krepšelio prekių išsirinkimas ➜ krepšelio prekių ir užsakymo duomenų peržiūra ➜ apmokėjimas.

    Ateityje, apsipirkus vieną kartą, užsakymui galėsite naudoti pirmą kartą įvestus savo duomenis, pristatymo adresą ir kt., todėl apsipirkimą ir apmokėjimą atliksite greitai ir patogiai - tik pasirinksite adresą/parduotuvę, pristatymo ar atsiėmimo laiką ir pasitikrinus užsakymą/krepšelį atliksite mokėjimą.

  • Taip, gali, tačiau el. parduotuvėje VYNOTEKA paskyrą susikuria teisėtas įmonės atstovas naudodamas savo, kaip fizinio asmens, vardą, pavardę, gimimo datą ir kontaktinius duomenis (telefono numeris, el pašto adresas).
    Užsakymo PVM sąskaita-faktūra yra atsiunčiama el. laišku įvykdžius užsakymą bei pasiekiama Mano užsakymai”.
    Jei galutinis pirkėjas yra įmonė, Įmonės duomenis būtina nurodyti užsakymo metu, pažymint vardnelę ties "Reikalinga PVM sąskaita-faktūra" ir savo paskyroje sukuriant naują įmonę su jos rekvizitais.
    Apmokėti gali teisėtas įmonės atstovas iš savo banko sąskaitos ar mokėjimo kortelės, tačiau mokėtojo (fizinio asmens) duomenys
    PVM sąskaitoje-faktūroje nebus nurodyti, S/F dokumente "pirkėjas" bus paskyroje konkrečiam užsakymui nurodyta įmonė.
    Vėliau, po užsakymo priėmimo (apmokėjimo), keisti pirkėjo ir/ar nurodyti kitos įmonės, nei buvo pateikta užsakymo metu, nebus galima, todėl būtina nurodyti būtent užsakymo metu prikėją (įmonę), kuriam pardavėjas paruošia PVM sąskaitą-faktūrą.
    Savo paskyros nustatymusoe, puslapyje "Pristatymo ir atsiėmimo nustatymai" sukūrus naują pirkėją (įmonę) juridinis asmuo galės būti pasirinktas ateities užsakymams. Dabartiniai užsakymai vykdomi pagal jiems pasirinktą pirkėją.

Apsipirkimas el. parduotuvėje

  • Užsakymus, kuriuose yra alkoholiniai gėrimai pristatome alkoholio prekių prekybos laiku.
    Darbo dienomis: 10:00-20:00;
    Sekmadienį ir švenčių dienomis: 10:00- 15:00.
    Užsisakyti ir apmokėti galite bet kuriuo paros metu, tačiau pristatymas gali būti vykdomas tik užsakymo metu pasirinktu laiku.

  • Alkoholinius gėrimus Lietuvoje galima įsigyti asmenims nuo 20 metų.

  • Taip, gali atsiimti kitas asmuo. Užsakymo metu privalote nurodyti atsiimatį asmenį - vardą, pavardę ir telefono numerį, specialiai tam skirtuose laukeliuose
    Kai užsakyme yra alkoholio gėrimų, tuomet atsiimantis asmuo privalo būti ne jaunesnis nei 20 metų; kai yra energetinių gėrimų - ne jaunesnis nei 18 metų.
    Kurjeris ar pardavėjas gali paprašyti atsiimantį asmenį pateikti asmens dokumeną tapatybei ir amžiui nustatyti.

  • Pirmąjam aspirpikimui būtina susikurti vartotojo paskyrą (atlikti registraciją), nurodyti asmens duomenis ir patvirtinti telefono numerį.
    Taipogi pirmojo apsipirkimo metu nurodysite pristatymo adresą, rezervuosite pristatymo laiką arba pasirinksite atsiėmimo parduotuvę ir laiką.

    Registracija užtruks iki kelių minučių ir sutaupys daug laiko aspiperkant ateityje.

  • Įsigyti internetu galite tas prekes, prie kurių yra "Į krepšelį" mygtukas ir kurias galime pristatyti Jūsų adresu arba kurios yra Jūsų pasirinktoje atsiėmimo parduotuvėje. Kartais gali nutikti taip, kad prekių likutis nėra pakankamas. Gavę Jūsų užsakymą sukomplektuosime užsakymą ir pranešime SMS žinute. Jei kažkurių prekių neturėsime, tuomet susisieksime su Jumis telefonu ir informuosime bei galėsite išsirinkti kitą prekę(-es) arba kitu atveju grąžinsime pinigus už prekes, kurių neturime.

  • Apsipirkti elektroninėje parduotuvėje gali VYNOTEKA paskyrą turintys vartotojai, kurie sutinka su pirkimo-pardavimo taisyklėmis ir jų laikosi. Norėdami susikurti paskyrą paspauskite viršuje esančią nuorodą "Prisijungti" (žmogaus silueto ženkliukas).

  • Prekės būseną ir likutį sistema tikrina kai:

    1. nurodote pristatymo adresą arba atsiėmimo parduotuvę;
    2. rezervuojate pristatymo ar atsiėmimo laiką.

    Kiekvieną kartą keičiant užsakymo duomenis likutis yra patikrinamas iš naujo.

    Kai užsakymo krepšelyje nurodyta "Šios prekės neturime" tai reiškia, kad toje parduotuvėje, iš kurios pristatoma arba kurioje atsiimama tos prekės nėra. Galite pabandyti pasirinkti kitą pristatymo adresą ar kitą atsiėmimo parduotuvę.

    Kai užsakymo krepšelyje nurodyta "Likutis nėra pakankamas" tai reiškia, kad turime šios prekės mažesnį kiekį nei pasirinkote. Lygiai taip pat galite pabandyti pasirinkti kitą pristatymo adresą ar kitą atsiėmimo parduotuvę, arba kitu atveju užsakyme bus tik toks kiekis, kokį užsakyme sistema nurodo prie prekės likučio.

    Visada galite pasirinkti kitą, panašią prekę, kurios likutis konkrečios parduotuvės/sandėlio asortimente yra pakankamas.

  • Prekės būseną ir likutį sistema patikrina pagal pristatymo adresą arba atsiėmimo parduotuvę žinant kuri parduotuvė vykdytų užsakymą.
    Prekės, kurių nėra internetinėje parduotuvėje pažymėtos "TIK PARDUOTUVĖJE" šalia prekės kainos.
    Prekės, kurios yra internetinėje parduotuvėje ir kurias galime pristatyti jūsų adresu (arba turime nurodytoje atsiėmimo pardutuvėje) turi mygtuką "Į KREPŠELĮ".
    Galite pabandyti pakeisti užsakymo pristatymo adresą arba atsiėmimo parduotuvę ir tuomet pasitikrinti, ar prekės būsena krepšelyje pasikeitė, arba kai prekė nėra krepšelyje pasitikrinti, ar dominanti prekė turi mygtuką "Į KREPŠELĮ".
    Jei norimos prekės nėra internetinėje parduotuvėje pagal Jūsų nurodytą pristatymo adresą ar atsiėmimo parduotuvę, tuomet ją galite įsigyti tik tose fizinėse VYNOTEKA parduotuvėse, kuriose yra ši prekė.
    Norėdami sužinoti ar prekė yra konkrečios VYNOTEKA parduotuvės asortimente galite parduotuvės darbo laiku paskambinti į parduotuvę ir parduotuvės darbuotojas patikrins likutį;
    konkrečios VYNOTEKA parduotuvės telefono numerį rasite puslapyje "Mūsų parduotuvės", pasirinkę konkrečią parduotuvę iš sąrašo.
    Internete konkrečių parduotuvių turimas prekių likutis nėra pateikiamas.

  • Ne, šiuo metu atsiskaityti grynais pinigais nėra galimybės. Atsiskaityti užsakant tiek pristatymo adresu, tiek atsiėmimo parduotuvėje būdu galima tik iš anksto (užsakymo metu) apmokant per el. parduotuvėje integruotas el. mokėjimo sistemas.

  • Atsiskaityti el. parduotuvėje galima dviem būdais:

    1. per Lietuvos bankų el. bankininkystės sistemas - SEB, Swedbank, Luminor, CItadele ir Šiaulių banko klientams (bank-link paslauga);
    2. mokėjimo kortele - VISA arba MasterCard.

    Atsiskaitymo metu gali būti paprašyta identifikuotis ir atlikti saugumo patikrą per Jūsų banko el. banininkystės sistemą (pvz. su SmartID) ir/ar atlikti "3D Security" saugumo patikrą, priklausomai nuo Jūsų mokėjimo būdui taikomų reikalavimų ir individualių nustatymų.
    Mokėjimai yra vykdomi tiesiogiai naudojantis vieno iš Lietuvoje veikiančio banko paslaugomis (arba elektroninės mokėjimo įstaigos licenziją turinčio operatoriaus paslaugomis).
    Saugumą užtikrina taikomi aukščiausi saugaus elektronino atsiskaitymo standartai.
    VYNOTEKA nekaupia ir nesaugo Jūsų el. bankininkystės ir/ar mokėjimo kortelių duomenų.
    Visi mokėjimai vykdomi trečiųjų šalių - bankų ir mokėjimo operatorių - sistemose.

    Atsiskaityti įprastu banko pavedimu gali tik sutartį dėl prekių tiekimo turintys VYNOTEKA klientai.

Pristatymas

  • Tos pačios dienos pristatymas didžiuosiuose miestuose pasirinktu pristatymo laiku gali būti vykdomas, jei užsakymas apmokėtas iki 17:30 (I-VI iki 17:30, VII iki 12:30) ir jei gavome apmokėjimo patvritinimą iš banko ar mokėjimo kortelės operatoriaus.
    Sukomplektavus užsakymo prekes pristatymo laikas bus patvirtinamas SMS žinute.
    Didieji miestai: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Druskininkai.

    Pristatymo laikas didžiuosiuose miestuose galimas kas valandą, I-VI 11:00-19:00; VII 11:00-14:00.
    Kituose miestuose ir gyvenvietėse pristatymas vykdomas pagal kurjerio galimybes.

    Minimali užsakymo prekių krepšelio suma: 20 €
    Pristatymo kaina: 2.99 €

  • Jei pristatymas vykdomas kitu adresu nei didieji miestai, tuomet pristatymo laikas galimas nurodytą dieną, kurią pasirinksite užsakymo metu, kurjeris atvyks tarp 10 ir 17 valandos.
    Tikslų pristatymo laiką galite sužinoti pristatymo dieną paskambinę telefonu +370 665 85586

Atsiėmimas

  • Atsiimant prekes VYNOTEKA parduotuvėje būtina pasirinkti atsiėmimo parduotuvę, dieną/laiką ir iš anksto apmokėti užsakymą internetu.
    pačią dieną atsiėmimas gali būti vykdomas, jei užsakymas apmokėtas iki 18:30 (I-VI iki 18:30, VII iki 13:30) ir jei gavome apmokėjimo patvritinimą iš banko ar mokėjimo kortelės operatoriaus.
    Apmokėjimas parduotuvėje negalimas (nei grynaisiais, nei mokėjimo kortele).
    Atsiėmimo laikas pasirinktoje atsiėmimo parduotuvėje kas valandą:
    I-VI 10:00-20:00; VII 10:00-15:00.
    Sukomplektavus užsakymo prekes atsiėmimo laikas bus patvirtinamas SMS žinute.

    Minimali užsakymo prekių krepšelio suma: 20 €

Prekių ir pinigų grąžinimas

  • Prekė gali būti grąžinta jei yra nekokybiška, pažeista arba kitaip neatitinkanti pirkėjo lūkesčių. Prekės grąžinimo išlaidas, jei prekė grąžinama ne dėl pardavėjo klaidos, turi apmokėti pirkėjas.

  • Pristatymas
    Kai užsakymas yra pristatomas Jūsų adresu, pekes turite tikrinti ir grąžinti jų pristatymo metu kurjeriui bei turite informuoti VYNOTEKA klientų aptarnavimo telefonu
    +370 665 85586 arba el. pašto adresu eshop@vynoteka.lt apie grąžintas prekes kurjeriui.
    Jeigu prekių neatitikimus užsakymui pastebėjote kai kurjeris jau išvyko, tuomet turite susiekti su VYNOTEKA klientų aptarnavimo specialistais, kurie padės išspręsti prekių grąžinimą ar keitimą ir pinigų grąžinimą.
    Atsiėmimas
    Kai užsakymas yra atsiimamas parduotuvėje, prekes turite tikrinti atsiėmimo metu.
    Jeigu prekių neatitikimus užsakymui pastebėjote jau išvykę iš parduotuvės, kreipkitės klientų aprtarnavimo telefonu/el. paštu arba į tą pačią parduotuvę darbo laiku ir VYNOTEKA darbuotojai padės išspręsti prekių grąžinimą ar keitimą ir pinigų grąžinimą.

  • Pinigai už prekes grąžinami per 5 darbo dienas, įprastai tai įvyksta greičiau.
    Pinigai bus grąžnti į tą sąskaitą, iš kurios atsiskaitėte elektroninės bankininkystės sistemoje apsipirkimo metu arba į banko kortelę, kuria atsiskaitėte.

  • Pinigai už prekes grąžinami per 5 darbo dienas, įprastai tai įvyksta greičiau.
    Pinigai bus grąžnti į tą sąskaitą, iš kurios atsiskaitėte elektroninės bankininkystės sistemoje apsipirkimo metu arba į banko kortelę, kuria atsiskaitėte.

Fizinės VYNOTEKA parduotuvės

  • Parduotuvių VYNOTEKA darbo laikas:
    Darbo dienomis: 10:00-20:00;
    Sekmadienį ir švenčių dienomis: 10:00- 15:00.
    Rugsėjo 1-ąją dieną nedirbame.

  • Norėdami sužinoti ar prekė yra konkrečios VYNOTEKA parduotuvės asortimente galite parduotuvės darbo laiku paskambinti į parduotuvę ir parduotuvės darbuotojas patikrins likutį;
    konkrečios VYNOTEKA parduotuvės telefono numerį rasite puslapyje "Mūsų parduotuvės", pasirinkę konkrečią parduotuvę iš sąrašo.
    Internete konkrečių parduotuvių turimas prekių likutis nėra pateikiamas.